14 תשובות
לא מוריד ולא מעלה
כל עוד יש לך רגשות בכללי זה טוב
כי אם לא אתה קיר אז באסה
מה זה בכלל לא? מאמינה שאם יודיעו לך שאמא שלך נפטרה או שתפתח את הראש אתה כן תבכה..
אני לא ארצה מישהו שמשחק את עצמו גבר וכל הזמן ממש אדיש ולא חושף שום רגש, אבל אני גם לא ארצה מישהו שבוכה כי מישהו הוריד לו עוקב כמו שאני לא בוכה מכל דבר, אני ארצה מישהו רגיש(כשצריך) אבל טיפה פחות ממני
שואל השאלה:
אני פשוט לא מביע עצב בבכי זה לא בשביל "להיות גבר"
אנונימי
בכללי בנים לא כל כך בוכים
^את רצינית?? מה נראלך שבגלל שאנחנו בנים אנחנו לא בוכים??
אנונימי
לא אמרתי שאתם לא בוכים...
אמרתי שאתם לא כל כך בוכים.
כאילו, אתם בוכים לעיתים רחוקות.
אני טועה?
אני גיי, אני יכול לענות? (אני לא הסטראוטיפ או משהו כזה ואני לא נשי ולא מחפש מישהו נשי, רק שתבין), ואני אגיד לך את האמת זה ממש מוריד, אני רוצה שייפתחו אליי ויהיו רגישים ולא יהיו קיר בלי רגשות כמעט. שלא ינסו לטפח אגו יותר מדי ולחשוב שאם הם גברים הם לא לא יכולים לבכות. ככה גם רוב הבנות רוצות.
אנונימי
^^כן את מאוד טועה.
אנונימי
בנים הם פחות רגישים מבנות,זאת עובדה.
בקושי ראיתי שבנים בוכים הרגשות היחידים שראיתי שהם מראים זה שמחה.
ואם אני טועה לא אכפת לי. (:
שואל השאלה:
חתולה צודקת
גברים פחות רגישים מבנות
אנונימי
אתה אולי, זאת הכללה גסה, רוב הגברים הם לא כמוך חוץ מהערסים או הגברים עם האגו המנופח ברמות.
אנונימי
מה...
אתה מוזמן גם לבדוק באינטרנט...
זה ידוע שגברים הם פחות רגישים
אולי אתה יותר רגיש וזה בסדר גמור אבל לא כולם ככה.
שואל השאלה:
זה לא קשור לאגו זה לא שאנחנו בכוונה מתאפקים לא לבכות זה הטבע של הגברים לא לבכות הרבה [יש גם כאלה שהם יותר רגישים]
אנונימי
זה פשוט לא נכון. אני לא מתכוון להתווכח איתך על זה אבל.
אנונימי