6 תשובות
ימין
שואל השאלה:
וגם הבנתי שיש איזה משהו אם עגיל בצד מסויים זה של לסביות למרות שזה לא באמת משנה ושכל אחד יעשה מה שבא לו
תוסיפי אליקס בשלוש
בול כמו שלי יש חח נראלי שבימין
שואל השאלה:
אם אוסיף איפה שיש את השלוש זה לא יראה אוזן אחת מלאה מדי והשנייה טיפה ריקה?
באותו הנושא: