3 תשובות
בכיתה י' את יכולה לשלב טיפה בכיתה יא' ויב' לא מומלץ כי יש בגרויות
אם את יכולה לשלב לימודים ועבודה אז כדאי לך.
אם העבודה תתחיל לפגוע לך בציונים אז זה ממש לא דחוף ואפשר לוותר.
אבל אני יכולה להגיד שבשבילי העבודה ממש עזרה לי בזמן הבית ספר.
כי היה לי כסף ליציאות כמה שרציתי, הכרתי עוד חברים והיה לי הרבה הנחות חח :)
תשלב לדעתי חשוב יותר שתשיג בגרויות טובות מאשר כסף. ברור שעבודות שתמצא זה ממש טוב אבל תעשה את זה בחופשים ואל תגרום לזה לבוא על חשבון לימודים