3 תשובות
לאו דווקא..
אין סיבה שישקרו לך.
אין סיבה שישקרו לך.
תשווי את עצמך לציורים שאת חושבת שהם יפים. אם את מרוצה מהתוצאה שלך אז את מציירת יפה, אם לא אז...
אני מציירת טוב ולא מבקשים ממני ציור
חוץ מזה אני לא חושבת שביקשתי ציורים ממי שמצייר.ת טוב
חוץ מזה אני לא חושבת שביקשתי ציורים ממי שמצייר.ת טוב
באותו הנושא: