7 תשובות
בני
כולם סתם מושפעים שדחפו להם לראש שאלה רעה
בני כול העונה מתנהג אליה חרא הוא בן אדם רע ממש באמת כאילו אני לא מבינה איך אנשים אוהבים את הזבל הזה
אלה ממש חמודה.
כלכך בצד של אלה
בני סתם יצא עלייה מול כולם והיה עדיף שהוא היה אומר לה את זה בצד ולא פותח את זה מול כולם ומשפיל אותה כאילו היא יכולה להיות הבת שלו. אני לגמרי מבינה אותה והיא פשוט צפתה בכולם אוכלים במכירה הפומבית ועזבו את זה שהיא רגישה לגלוטן גם היא לא הייתה רגישה לזה תחשבו שאתה חיים על אורז וקוקס במשך יותר משבועיים זה הגיוני שהיא תתנפל ככה גם העוגה והיא גם רק אכלה מהקרם אז בן אדם תנסה להבין אותה
^^סוף סוף משהיא נרומלית
בני, היא ירדה עליו כל העונה וקראה לו לוזר, וכשפעם אחת אומרים עליה משהו פתאום זה לא בסדר
בני וככ מזדהה אלה מעצבנת
בני
מבין את כל מה שהוא אמר