2 תשובות
תגלחי, מקסימום לא יהיה לך
אל תבטלי להם כי אם לפני הטיפול הבא שלך באמת לא תרגישי טוב זה כבר לא נעים לבטל בפעם השניה
אל תבטלי להם כי אם לפני הטיפול הבא שלך באמת לא תרגישי טוב זה כבר לא נעים לבטל בפעם השניה
תגלחי שהיה לכל מקרה הרי בשלב מסויים תצטרכי לגלח בכל מקרה
באותו הנושא: