12 תשובות
לא מעלה ולא מוריד לבנים, בדרך כלל
תלוי למי לבנים לא אכפת לי אישית..
אבל כאלו אני בת ואני מורידה כי ככה אני אוהבת יותר
אנונימית
לא
קצת
אם יש לבנות כמות ניכרת,
לדעתי לא נראה טוב.

אם יש לבנים כמות מזערית,
לדעתי לא נראה טוב.
פשוט שזאת לא תהיה כמות מוגזמת, אבל עדיף חלק.
מפריע לי אישית בתור אישה אני אוהבת חלק כשאני רואה את עצמי זה מפריע לי אבל זה משהו שלי עם עצמי יש בנים שמפריע להם ויש כאלה שלא
לא, זה גברי, רק שלא יהיה מדי.
לא
הרבה בנות לא מורידות (גם אני) ולא מוריד אצל גברים
זה ממש לא מוריד לי, וגם לא מעלה
(לבנות) כן אבל קצוץ לא כזה יותר טוב