6 תשובות
לא זה בסדר לרוב הנשים זה ככה
את אוהבת שנקי זה נורמלי לגמרי ויותר טוב האמת להיות הגייני במיוחד עכשיו
רוצה לסדר לי את הארון?
רוב האנשים ככה....
כי את רואה משהו שלא אמור להיות כמו שהוא
אז את מחזירה אותו לאיך שאת רגילה
כי את רואה משהו שלא אמור להיות כמו שהוא
אז את מחזירה אותו לאיך שאת רגילה
שואל השאלה:
ארונות אין לי כח אפילו הארון שלי נראה רע
ארונות אין לי כח אפילו הארון שלי נראה רע
באותו הנושא: