2 תשובות
יש לי אותה, את הגבוהה, אני ממש מרוצה היא הרהיט הכי מוצלח בחדר שלי והיא מכילה המוןן
אני דווקא אוהבת שהמגירות לא באותו גודל כי אז זה למלא מטרות (סוגים שונים של אחסון) אבל לא הייתי מכניסה את זה לחדר שינה, זה נראה מאוד משרדי
באותו הנושא: