12 תשובות
כנראה היא אכלה משהו לא טוב
או שהיא אוכלת יותר מדי אוכל וזה גורם לה להקיא


אני בכל זאת ממליץ לפנות לווטרינר
לא שווה לקחת סיכון
יש מצב שהיא לא מרגישה טוב ובגלל זה היא חלשה ומקיאה
אם מחר היא באותו מצב תקחי לוטרינר
זה קרה לחתולה שלי גם ומסתבר שהיא הייתה חולה
זה לא קרה לחתול שלי.
אם היא לא אוכלת יותר זאת סיבה לדאגה, אני חושבת שכדאי שתפנו לווטרינר...
יכול להיות שאולי יש בשימורים משהו שהיא אלרגית אליו? או שהם מקלוקלים, או שזה אוכל שלא טוב לה...
יכול להיות שזה לא משהו גדול, מצד שני זה יכול להיות גם מסוכן.. לדעתי תלכי או לפחות תתקשרי לוטרינר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
בבקשה, שתרגיש טוב :)
שואל השאלה:
תודה רבה❤^
אנונימית
כדי לקחת אותה לוטרינר ומעכשיו והלאה לתת לה רק אוכל של חתולים, שימורים לא עושים טוב לחתולים.
שואל השאלה:
אנחנו נותנים לה רק אוכל לחתולים,ולא סתם זה אוכל ממש איכותי ויקר,ואלה שימורים של חתולים לא סתם שימורים מהסופר,אנחנו ממש אוהבים את החתולה שלנו ושומרים עליה טוב אז לא צריך לכתוב כאלה דברים והכל בסדר.^
אנונימית
מצוין
פשוט חשוב לוודא וממקרי עבר אני בחששות שאלה היו שימורי טונה מהסופר.
מצטערת אם פגעתי בך...
שתרגיש טוב
לי יש 3 חתולים, וכשזה קורא אני הולך לויטרינר.
אם היא הקיאה כנראה זה חיידק.
שמחתי לעזור,
yolo
יש לי כלבה אבל מערכת החיסון של החתול עדינה מאוד אז אני מציע שכדי שתקחי אותה לוטרינר ליתר ביטחון כי חתולים מתים מהר מאוד