23 תשובות
למצוא חיים
אי אפשר, זה סטיפס :)
אני לא חושבת שזה אפשריי(:
לחחח מצטרפת לשאלה
אי אפשר חח
להתנתק מהחשבון ולהחליף לסיסמה שבטוח לא תזכרי
למצוא תחביבים נוספים
זה עבד לי תקופה ואז עכשיו אני חוזרת קצת
אבל גם הייתי די עצבנית על האתר אז גם זה עזר לי.. לול תגובה מעליי נחנקתי
^^גאון!
אי אפשר. זאת כת הסטיפס :)
אי אפשר זה כמו קוקאין חח
אם הייתי יודע לא הייתי כאן 3 שנים... אבל תנסי אולי לבקש מהמערכת למחוק את החשבון.
להגביל שעות,לא להכנס גם כשקשה,או פשוט למחוק את האפליקצייה
למצוא חיים ?
תתקיני משחק אחר או תזמיני חברה..
שיחסמו אותך לצמיתות
אנונימית
תדרגי את הכניסה שלך לפה, פעם שעתיים פעם שעה
אנונימית
^חחח, תאמת שיש להם סרטונים ממש טובים ביוטיוב.
מצטרפת לשאלה
חח תנסי למצוא משהו אחר במקום סטיפס
שאלת השאלות
צריך למצוא עיסוק אחר
לפרוש מפה או להגביל את הזמן מסך (:
סורי לא אפשרי אני לא יהיה טלפון שלושה ימים והשתגעתי כי לא יהיה לי סטיפס