3 תשובות
וואו האמת שהסיפור שלי עם הסדרה הזו מעניין כי בהתחלה קיבלתי ממנה רושם ממש רע. בהתחלה אבא שלי הראה לי אותה, והפרק הראשון שהוא הראה לי היה הפרק של פורים מעונה השנייה. עכשיו זה פרק שהוא קצת בוטה ואני פחות מתחברת להומור כזה ומבחינת העלילה שלו אישית פחות היה לי נעים לראות את זה עם אבא שלי. וככל שהפרק המשיך זה ממש הביך אותי אז ביקשתי ממנו להפסיק את הפרק.
אבל אז התחלתי לראות פרקים אחרים של הסדרה מסקרנות, וממש אהבתי אותם והרושם שלי השתנה ממש לטובה על הסדרה.
אכן אכן
כןן