6 תשובות
אויי החלמה מהירה
אממ שברתי את היד שלי (לא בטוח שזה הכי גדול אבל זה מה שאני זוכרת)
אממ שברתי את היד שלי (לא בטוח שזה הכי גדול אבל זה מה שאני זוכרת)
שברתי יד^
שואל השאלה:
תוודהה 3>
אויי
תוודהה 3>
אויי
אני ממש מתחילה אז לא קרה איזה משהו ענק אבל הכי גדול זה בינתיים שנקעתי את הקרסול ויש חשש לסדק בעצם
סדק בעצם הזנב
נפלתי נפילה רצינית על הכביש ואז נפל עליי אופניים אבל לא משהו רציני מזה
באותו הנושא: