9 תשובות
אבל אתה בן 25
אנונימית
דבר אליי
שואל השאלה:
אני לא הבוגר היחיד באתר
אני לא הבוגר היחיד באתר
אני יודעת שאתה לא הבוגר היחיד באתר
אבל רוב הילדים פה בני 13-16
במה הם כבר יכולים לעזור לך
אבל רוב הילדים פה בני 13-16
במה הם כבר יכולים לעזור לך
אנונימית
מוזמן
נכון אבל כרגע כפי שאת רואה
כל מי שהגיב לו על השאלה קטן ממנו בהרבה.
כל מי שהגיב לו על השאלה קטן ממנו בהרבה.
אנונימית
ילדה בת 13 הגיבה לו "דבר אליי"
כאילו היא אשכרה יכולה לעזור לו במשהוא.
כאילו היא אשכרה יכולה לעזור לו במשהוא.
אנונימית
וגם אם לא היו גדולים יותר אז מה הבעיה בזה שילד בן 16 יתחבר לגבר בן 20
זה גם לא ילדים זה נוער, וזה לא סותר חיבור והבנה
נכון כל מקרה לגופו אבל לא צריך לפסול, אי אפשר לדעת
לפעמים אפשר ללמוד ולהיעזר גם במי שצעיר יותר
זאת בסופו של דבר המטרה של האתר הזה
זה גם לא ילדים זה נוער, וזה לא סותר חיבור והבנה
נכון כל מקרה לגופו אבל לא צריך לפסול, אי אפשר לדעת
לפעמים אפשר ללמוד ולהיעזר גם במי שצעיר יותר
זאת בסופו של דבר המטרה של האתר הזה
אנונימית
וזה תופס גם לגיל 13
זה לא בהכרח יעזור אבל גם למה לזלזל ולהגיד "כאילו אשכרה היא יכולה לעזור לו במשהו"
ואני אומרת את זה בתור בת 18
פעם מישהי פה שלחה לי הודעה ודיברתי איתה וממש הופתעתי שהיא יצאה בת 13
למה לפסול..
זה לא בהכרח יעזור אבל גם למה לזלזל ולהגיד "כאילו אשכרה היא יכולה לעזור לו במשהו"
ואני אומרת את זה בתור בת 18
פעם מישהי פה שלחה לי הודעה ודיברתי איתה וממש הופתעתי שהיא יצאה בת 13
למה לפסול..
אנונימית
באותו הנושא: