13 תשובות
את מה שכתב גסטין פולי
"למדתי ממך"
~גסטין פולי
קרה לי רק שלי הוא כותב "שכחת אותי " כל הודעה שנייה הוא רושם לי את זה
אנונימית
מה הקטע של אנשים לכתוב "נטשת אותי" או "שכחת אותי".
זה מעצבן ולא גורם לצד השני לחזור לדבר איתכם. בא לכם לדבר? תשלחו הודעה. מה יעזור לכם להתבכיין.
^ כןכן יש מישהו הוא פשוט רושם לי שכחת אותי , במקום זה שפשוט ישלח הודעה למה אני זאת שצריכה להתחיל את השיחה כל הזמן
התגובה השנייה טובה
"הלכתי לקנות חלב"
לא נטשתי רק חיכיתי לך
את יכולה לכתוב לו
"למדתי ממך"
^^לא לא
אנונימית
אני לא נטשתי חיכיתי שתועיל בטובך להיזכר בי
רשמי לו מי שמדבר
אנונימית
לא מה היא תצא נואשת רצח^
אנונימית