5 תשובות
מה? לרוויה
מה
לא
לא
לא
שואל השאלה:
):
):
אנונימית
אחותי אכלתי היום 3 עוגיות ענקיות ושתיתי שוקו וגם קפה עם סוכר (ואני בן אדם שאוכל בריא יחסית) ואני ממש לא מרגישה שמנה. וככה אני גם אוכלת כל יום בערך... כל עוד את רעבה/צמאה תשתי/תאכלי מה שאת רוצה ולא מעבר. והכי חשוב אל תתחרטי על שום דבר שאכלת/שתית!❤
באותו הנושא: