8 תשובות
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
המ.. לדעתי פחות עובד.
ההוא כבר עושה בגרויות וההיא לא התחילה תיכון אפילו.
אבל זה גם תלוי בגילים, נגיד אם אותו אחד ב יא הוא בן 15 ו 10 חודשים נגיד והבת בכיתה ט היא בת 14 וכמה חודשים אז בסדר.
אבל אם נגיד הבן הוא בן 16 וכמה חודשים והבת היא עוד לא בת 14 אז פחות...
ההוא כבר עושה בגרויות וההיא לא התחילה תיכון אפילו.
אבל זה גם תלוי בגילים, נגיד אם אותו אחד ב יא הוא בן 15 ו 10 חודשים נגיד והבת בכיתה ט היא בת 14 וכמה חודשים אז בסדר.
אבל אם נגיד הבן הוא בן 16 וכמה חודשים והבת היא עוד לא בת 14 אז פחות...
לא
קראתי "ילד כיתה א"... נבהלתי
ולשאלה, גבולי
ולשאלה, גבולי
זה בסדר וגם מכירה מישהי שהיא כיתה ט וחבר שלה ב יא
לדעתי זה בסדר
נורמטיבי זה לא, כי זה לא משהו שקורה הרבה
נורמטיבי זה לא, כי זה לא משהו שקורה הרבה
שואל השאלה:
כלומר נורמטיבי
כלומר נורמטיבי
לא
באותו הנושא: