24 תשובות
אחלה
שואל השאלה:
מה אחלה זה לא אחלה
מה רע במועדון ווינקס?
מועדון ווינקס ראיתי ביסודי .
יש לך 4 חברים בו זמנית?
שואל השאלה:
לא שזה רע פשוט אני לא מבינה איך אני דומה לבלום בדיוק בלום היא מאומצת בדיוק כמוני היא נולדה בדומינו אני נולדתי בבלרוס
שואל השאלה:
כן אבל אני צריכה לבחור אחד מהם
את צריכה עזרה בבחירה?
אוקי ומה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
כן זה לא בעיה אבל אני לא מבינה איך ולמה
לא הבנתי פשוט
זה אתר לשאיפת שאלות וקבלת עזרה לול
שואל השאלה:
נכון ואני צריכה עזרה כדי להוציא את המחשבות האלה מהראש
שואל השאלה:
בעיקר עם 4 החברים כי כשעכשיו הכיתה גילתה שאני מאוהבת באלכסיי ובדדי הם כל הזמן צוחקים עלי
זה הספאם הכי טוב שראיתי
עזבי מועדון ווינקס תעברי לאווטאר אנג... מועדון ווינקס אגב אני ממש אוהבת את מוזה ןגם את רוקסי וגם את בלו ולילה... ומהבנים סקיי
אל תחשוב על פיל סגול,...

מצטער שהוספתי לך עוד משהו למחשבות :)
שואל השאלה:
גם אני אני מאוד דומה לסטלה רק בגלל שאני בלונדינית
גם אני בלונדינית
שואל השאלה:
וואלה אז גם את דומה רגע את בלונדיני טבעי? או לא
שואל השאלה:
אז אני דומה לסטלה ומוזה ויש לי סיפור בדיוק כמו בלום
גם הודיה בלונדינית
שואל השאלה:
מי זאת הודיה
הודיה חברה שלי
שואל השאלה:
אה אוקי אני רואה עכשיו מועדון ווינקס