12 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכול לכבות את הרגשות שלי לכמה שעות ופשוט לחכות
אנונימי
ללכת לפסיכולוג
שואל השאלה:
אין פסיכולוגים באמצע הלילה
אנונימי
תנסה לישון תירגע תקרא תראה סדרה תעשה מה שעושה לך טוב
בבוקר תדבר עם מישהו
התכוונתי- מה עם לישון? אם אתה עייף אתה תירדם, וגם אם לא, אתה יכול לחכות עם זה כרגע, זה מה שעשית עד עכשיו, לא?
שואל השאלה:
לא עד עכשיו הרגשתי בסדר ואז התעוררתי והתחלתי להרגיש רע
אנונימי
אתה לא יכול לחכות למחר?
שואל השאלה:
ההורים שלי ישנים והם גם ככה לא יבינו
כל מי שאני מכיר ישן בעצם
אנונימי
תדבר על זה עם מישהו, הורה זה תמיד טוב.
יש לך לוריוואן בבית? אם כן קח כדור בתנאי שיש אישור רפואי
שואל השאלה:
יש לי לוריוון בהוסטל אבל לא בבית של ההורים ואני עכשיו אצל ההורים
אנונימי
רוצה לדבר בפרטי?