5 תשובות
לא יודעת תשאלי אותם
יכול להיות שאחרי החסימה הם הבינו שהם איבדו אותך, או שהם מרגישים לא נעים.. תכלס יכולות להיות מלא סיבות, לא נדע את האמת כי רק הם יודעים אותה. ממליצה לך לדבר איתם על זה
טובה?
תנפנפי אותם אומרת לך מניסיון
אולי יש אינטרס או שפתאום חשוב להם
באותו הנושא: