9 תשובות
אמא שלי תמיד אמרה שאני קצת לוקו
חחח זה כל הילדות שלי השיר הזהה
וואי! איזו נוסטלגיה!
אוי כן, היו שמים את זה בקטיינות שלי כשהייתי קטנה
אמא שלי תמיד אמרה שאני קצת לוקו לוקו זה קצת משוגע לוקו לוקו לוקו סעמקק הילדותת פאק
שואל השאלה:
כן ושאמרו שלושת המוסקטרים פעם באופן כללי הייתי כזה היי זה כמו בפסטיגל
כן ושאמרו שלושת המוסקטרים פעם באופן כללי הייתי כזה היי זה כמו בפסטיגל
אנונימית
אומיגדד כל כךך
הייתי בת 5 אבל אחרי זה כשהייתי יותר גדולה שמעתי את זה
הייתי בת 5 אבל אחרי זה כשהייתי יותר גדולה שמעתי את זה
שואל השאלה:
אני גם הייתי בת 5 וחצי בסוף 2010 אבל עדיין בתקופה של הגן ובכיתה א וואי אמאלה
אני גם הייתי בת 5 וחצי בסוף 2010 אבל עדיין בתקופה של הגן ובכיתה א וואי אמאלה
אנונימית
וואי ראיתי את כל הפסטיגלים עשרות פעמיםם הפלייליסט היחיד שאני שומע זה של שירי פסטיגלים, אני מכיר את כולם ויודע בעל פה את המילים של כולם כמעט. אז כן, אפשר להגיד שאני מכיר את היצירת אומנות הזאת.
באותו הנושא: