התחברות
הרשמה
עזרה מבנות ואם בנים יודעים אז גם
יש מישהו שאני מדברת איתו כבר כמעט חצי שנה ועדיין לא נפגשנו ואני מרגישה אליו משהו ואני לא יודעת אם להגיד לו את זה או לחכות שניפגש
22 באוגוסט 2020, 02:58
תשובה אחת
אני חושב שעדיף לחכות אבל תלוי בסוג הקשר
אנונימי