7 תשובות
אני יחשוב שהיא אוהבת את הריח הזה חחח אין לי בעיה בזה
וגם אחותי שמה דאונטורנט של גברים לא כזה אכפת לי
שואל השאלה:
וואו הרגעתם אותי
אנונימית
אפשר פרחים אני חדש פה
כל עוד זה מריח טוב אני לא רואה סיבה שזה יוריד
גם אני עושה ככה.
וזה בסדר.
הדאודוראנט של בנים יותר חזק ונשאר יותר זמן
אנונימית
ממש לא אני מכיר הרבה שמשתמשות בדיאודורנט של גברים
זה רק ריח וזה לא יוריד בכלל
חח הכל סבבה לאף אחד לא אכפת, כל עוד את אוהבת את הריח הכל טוב
אני משתמשת באותו דורדוראנט עם חבר שלי חח כי הוא נייטרלי ואני לא סובלת דורדוראנטים של בנות מאז ומתמיד
אנונימית