4 תשובות
שואל השאלה:
אם זה משנה אז היא כתבה לי משהו על פלסטין וזה שאנחנו לא קיימים אז אני לא סתם רוצה להתנשא כי זה ליטרלי כנראה הדבר היחידי שיש להם להגיד שגם הוא לא נכון אז כאילו
אנונימית
נראה לי את יכולה לכתוב
wow you really roasted me אבל לדעתי יותר טוב אם תכתבי לה פשוט sweetie youre embaressing yourself עם לב או משהו
אנונימית
good job darling! go to sleep (אם זה מאוחר או צהוריים זה טוב ) you need to wake up early to the nursery school. /its your nap time
אם היא מארצות הברית תכתבי לה "טוב לפחות הנשיא שלנו לא כתום"