10 תשובות
הילדה
על מה המינוסים? היא דיווחה על זה
על מה המינוסים? היא דיווחה על זה
הילדה, אחד מהם.
יש כתבות על זה בכל האינטרנט, הרשת גועשת, ממליצה לך לקרוא על זה.
יש כתבות על זה בכל האינטרנט, הרשת גועשת, ממליצה לך לקרוא על זה.
ממש לא הילדה. אמרו בחדשות שהיא אמרה שהיא ראתה מלא סביבה ולא אמרה מספר, אחד מהם אמר שזה בסביבות 30.
שואל השאלה:
תודה חברה
תודה חברה
אנונימית
אמרו שיותר משלושים (נראלי) פשוט כואב הלב
שואל השאלה:
זה לגמרי זוועתי. לא משנה אם זה אחד שניים או יותר אבל זה פשוט חולני 30 אנשים
זה לגמרי זוועתי. לא משנה אם זה אחד שניים או יותר אבל זה פשוט חולני 30 אנשים
אנונימית
זה באמת זוועה כל אונס הוא זוועה וזה צלקת שנשארת לכל החיים אבל 30 זה ממש מוגזם ולחשוב שזה היה יותר ומתוך 30 איש לא קם אחד שאמר וואלה לא מתאים לי לא בא לי טוב לעשות את זה לילדה בת 16 שפאקינג רק התחילה את החיים שלה וחוץ מי זה היה צריך לקרות משהו כל כך קשה לילדה בשביל שהמודעות תעלה בנושא האונס אני אשכח את זה עוד חודש שנה אבל היא לא!!!
זהו פרקתי
שואל השאלה:
מסכימה איתך בכל מילה.
אני באמת מבינה אותך אין אפילו מילים שיעזרו לתאר כמה זה פסיכי מה שקרה
וזה לגמרי צלקת לכל החיים. מקווה שהיא תבין שזה לא באשמתה
מסכימה איתך בכל מילה.
אני באמת מבינה אותך אין אפילו מילים שיעזרו לתאר כמה זה פסיכי מה שקרה
וזה לגמרי צלקת לכל החיים. מקווה שהיא תבין שזה לא באשמתה
אנונימית
כל כך לא מגיע לה