3 תשובות
יש מקומות ממש טובים ללמוד בהם בארץ
סלחי לי, אבל יש בתי ספר למשחק מאוד טובים בארץ ויש גם שחקנים מעולים בארץ שחלק מהם גם הגיעו לחו"ל
שואל השאלה:
כמובן שהמשחק עצמו טוב. אני מדברת על לאחר המשחק. אחרי שהולכים ללמוד נגיד הולכים לאודישנים והתכונית היום לדעתי ממש לא טובות פה בארץ (אני מדברת על היום כאילו לא סדרות של פעם)
אנונימית
גם בחול הסדרות החדשות לא משהו כבר.
חוץ מזה מתחילים לאט לאט, את לא תצפי שישר אחרי שתלמדי יזמינו אותך לאודישן לסדרה מצליחה.
את צריכה לעבוד קשה, זה לא קל.
את גם צריכה לדעת אם זה באמת מה שאת רוצה כי את תצטרכי להשקיע.
בהצלחה