4 תשובות
כע, מאז תווית הטומ בוי שנאתי את זה
בכללי הטיקטוק הזה הפך אנשים למטומטמים ביותר ,במיוחד בנות
אנשים פשוט אוהבים לשים תוויות על דברים
אל תשימי על זה :)
אני בכלל לא מבדילה בין כול הסגנונות האלו.