5 תשובות
כן
זה נוראי וואי
אני לא שמה כי גם ככה יש מסכה ולא רואים אז מיותר בעיניי בנוסף זה יכול להוביל לאקנה
חופשי
אנונימית
טונה מאמי אפשר גם לשים רק מסקרה או שימר / סומק לא חייב לשים מייקאפ ואודם
אנונימית
תלוי באיזה סומק משתמשים לי לא נדבק
אנונימית
באותו הנושא: