6 תשובות
רוצה לדבר?
לא, את לגמרי לא.
הרגע שאלתי שאלה על כמה רע לי בחיים.
הרגע שאלתי שאלה על כמה רע לי בחיים.
שואל השאלה:
לזאת ששאלה אם אני רוצה לדבר
זה בסדר אני מתמודדת עם זה תודה רבה
לזאת ששאלה אם אני רוצה לדבר
זה בסדר אני מתמודדת עם זה תודה רבה
אנונימית
❤
ואי את מזכירה לי חברה שלי
אם זה עוזר לחצי עולם חרא
אם זה עוזר לחצי עולם חרא
לא אהובה, יש המון שבחרא בזה בדיוק כרגע
שולחת לך עידוד 3>
שולחת לך עידוד 3>
אנונימית
באותו הנושא: