5 תשובות
שואל השאלה:
באינסטגרם
באינסטגרם
אנונימית
כן. אני לא מעלה פוסטים אז אין לי את הבעיה הזאת אבל בעולם שבו הכל "תראו אותי" ולייקים ועוקבים זה מה שקובע את איכות הבן אדם- אני ממש שמחה שהורידו את זה (למרות שאני עדיין רואה לייקים) כדי שתהיה דאגה אחת פחות להתעסק בה ולא יעלו סתם תוכן בשביל לייקים
שואל השאלה:
עדיין בודקים את זה או לא יודעת מה
יש הרבה כאלה שלא התעדכן להם
עדיין בודקים את זה או לא יודעת מה
יש הרבה כאלה שלא התעדכן להם
אנונימית
שואל השאלה:
וצודקת
אם יהיו לי עכשיו 18 לייקים כולם יחשבו שאני חסרת חברים ואם יהיו לי יותר אז פתאום כולם ישימו לב אליי
אומרת מניסיון לצערי
וצודקת
אם יהיו לי עכשיו 18 לייקים כולם יחשבו שאני חסרת חברים ואם יהיו לי יותר אז פתאום כולם ישימו לב אליי
אומרת מניסיון לצערי
אנונימית
כן אני בעד. זה יחסוך הרבה כאב לב.
באותו הנושא: