7 תשובות
על נהיגה
אנונימית
חחח גםם ליי
אמרתי נשבור תשקט סתם שואל אותו מה הוא חושב על רכבים חשמליים וזה ומשם זה כבר הולך
אבל עדיין יש שקט מביך ולא באלי לצאת חופר אז כאילו :/
אמרתי נשבור תשקט סתם שואל אותו מה הוא חושב על רכבים חשמליים וזה ומשם זה כבר הולך
אבל עדיין יש שקט מביך ולא באלי לצאת חופר אז כאילו :/
על נהיגה דברים שאת לא בטוחה בהם, על החיים, על מה יהיה אחרי הטסט
עשיתי בינתיים רק 2 שיעורים אני יותר מנסה להתרכז בכביש אבל כן יצא לי לדבר איתו קצת על הנהיגה עצמה וכמה שאלות ששאלתי והאמת כשהיה שקט כזה כשהתרכזתי בנסיעה אז הוא זימזם לו שיר כזה חח ובסוף הנסיעה זה בדרך כלל כשעוצרים ומסיימים את השיעור אז מדברים קצת על איך הייתי והכל
מאמינה שבהמשך אדבר יותר כשארכוש ביטחון בכביש ולא אפחד גם לדבר וגם לנהוג כי הדיבורים שלי זה תמיד ברמזור אדום וכשנוסעים לאט חח
מאמינה שבהמשך אדבר יותר כשארכוש ביטחון בכביש ולא אפחד גם לדבר וגם לנהוג כי הדיבורים שלי זה תמיד ברמזור אדום וכשנוסעים לאט חח
תשאלי שאלות בהקשר לרכב אצלי הוא בדרך כלל שם מוזיקה ואני חופרת לו בשאלות תמיד יש אצלנו אקשן איזה מישהו נוסע כמו משוגע ואנחנו צוחקים עליו או משהו
תתרכזי בנהיגה את שם בשביל ללמוד ולעבור טסט
תתרכזי בנהיגה את שם בשביל ללמוד ולעבור טסט
חחח את לא לבד גם אצלי יש שקט מביך אבל ככה זה נוח לי להתרכז בנהיגה ופחות לדבר, תחשבי שהוא מלמד מלא תלמידים והוא מבין שחלק מהתלמידים מתרכזים בלנהוג ופחות מדברים אני לא חושבת שגם הוא מובך כמוך במצבים האלה. בכל מקרה אם את ברמזור ופתאום יש שקט את יכולה להגיד לו 'חם היום' או עמוס פה, אני מנצלת את העצירות ברמזור לפעמים כדי לשאול אותו שאלה על נהיגה ואז הוא כבר מדבר:) אבל בכללי התרגלתי לשתיקות זה לא מפריע לי
אנונימית
על הפניה הבאה.
אנונימי
באותו הנושא: