6 תשובות
אם היו אומרים לי שאני נורמלית ובייסיק ורגועה הייתי נעלבת 3>
מוזר=רע
אני בחיים לא הייתי לוקח מוזר בקטע טוב
אני הייתי לוקח את זה כמחמאה
בהקשר
באותו הנושא: