7 תשובות
בהודעה קצת מעליב
שואל השאלה:
אנחנו לא נפגשים. אני אחכה שבועיים להיפרד ממנו?
אנחנו לא נפגשים. אני אחכה שבועיים להיפרד ממנו?
אנונימית
שואל השאלה:
אגב, בתקופה המסוימת שהייתי איתו, הוא לא עשה לי טוב, בגלל זה אני נפרדת
אגב, בתקופה המסוימת שהייתי איתו, הוא לא עשה לי טוב, בגלל זה אני נפרדת
אנונימית
אוי לא בהודעה...
אל תיפרדי ממנו בהודעה... אם תאמרי את זה פנים מול פנים, זה בסדר
אנונימית
בבקשה לא בהודעה, חייב בהודעה?
להפרד בהודעה?
באותו הנושא: