7 תשובות
אני ממש אוהבת אותו
שואל השאלה:
גם אני :)
גם אני :)
אנונימית
על מה השיר מדבר אין לי מושג
מצטרף, די אהבתי את השיר אחרי שקלטתי שמי שיושבת שם זו בר רפאלי ולא היא זו ששרה את השיר... כי זה נשמע כמו גבר
לפי איך שהבנתי הוא שר את הצד של הבחורה כביכול ששרה לגבר שנפרד ממנה. היא שרה לו שלמרות שהיא אוהבת אותו היא יודעת שהוא לא טוב בשבילה ועדיף בשבילם להישאר פרודים. היא מספרת שהיא מנסה לאהוב אותו קצת פחות ומנסה "לשכוח" ממנו כי הזוגיות לא בריאה.
וואלה סתם זרקתי ניחוש יכול להיות בכלל על משהו אחר
אני חושבת שזה על מישהי שמנסה להתגבר על בחור
באותו הנושא: