4 תשובות
הכפרי ממש ממש טעים והבטטה נחמד גם הפוטטו ממש טעים
אוהבת הכל חוץ מהפוטטו
פוטטו הכי טעים
אחריו הבטטה
כפרי ופוטטו ממש אהבתי, אף פעם לא טעמתי את הבטטה