4 תשובות
הכפרי ממש ממש טעים והבטטה נחמד גם הפוטטו ממש טעים
אוהבת הכל חוץ מהפוטטו
פוטטו הכי טעים
אחריו הבטטה
אחריו הבטטה
כפרי ופוטטו ממש אהבתי, אף פעם לא טעמתי את הבטטה
באותו הנושא: