8 תשובות
לא
המדינה לא צריכה לתת כסף לאנשים גם אם הם עומדים למות מרעב
מי שמעוניין בדעתי הכלכלית המלאה קראו על קפיטליזם אני כזה רק בקיצוני
המדינה לא צריכה לתת כסף לאנשים גם אם הם עומדים למות מרעב
מי שמעוניין בדעתי הכלכלית המלאה קראו על קפיטליזם אני כזה רק בקיצוני
אנחנו לא מדינה סוציאליסטית
לא
לא
לא, זו החפצה של בעלי הממון, מתייחסים אליהם כאמצעי בלבד ולא כתכלית.
אני מבין את הבעיה.
אם ייגבו בכפייה כסף מאנשים בעלי מעמד סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה אז זה שקול לגניבה. זה כסף שהם עבדו עליו והרוויחו ביושר (לפחות חלקם).
מסקנה: העיניים ירוויחו, האנשים יפסידו.
ולכן צריך למצוא פתרון קצת יותר הגון וריאלי כלפי כל הצדדים.
אני יכול להגיד את האמת?
למדינה לא אכפת מהעניים. היא לא שמה עליהם חצי קצוץ.
מי שמושך בחוטים אלה אנשי המעמד הגבוה והטייקונים.
עצוב מאוד שכל טמבל שעושה קמפיין בחירות ומבטיח המבטחות בסוף לא עושה כלום. כמו כולם.
בקיצור אני חושב שעד שלא יגיע שינוי אמיתי - העניים ישארו עניים, והעשירים ימשיכו להתעשר.
מקווה שלא לקחת לך את הרצון לחיות :)
דבר איתי אם בא לך לשמוע עוד או סתם לשוחח ;)
אם ייגבו בכפייה כסף מאנשים בעלי מעמד סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה אז זה שקול לגניבה. זה כסף שהם עבדו עליו והרוויחו ביושר (לפחות חלקם).
מסקנה: העיניים ירוויחו, האנשים יפסידו.
ולכן צריך למצוא פתרון קצת יותר הגון וריאלי כלפי כל הצדדים.
אני יכול להגיד את האמת?
למדינה לא אכפת מהעניים. היא לא שמה עליהם חצי קצוץ.
מי שמושך בחוטים אלה אנשי המעמד הגבוה והטייקונים.
עצוב מאוד שכל טמבל שעושה קמפיין בחירות ומבטיח המבטחות בסוף לא עושה כלום. כמו כולם.
בקיצור אני חושב שעד שלא יגיע שינוי אמיתי - העניים ישארו עניים, והעשירים ימשיכו להתעשר.
מקווה שלא לקחת לך את הרצון לחיות :)
דבר איתי אם בא לך לשמוע עוד או סתם לשוחח ;)
ילד מדוכא אנחנו מדינה קפיטליסטית
ככה זה עובד
ככה זה עובד
חחח ספר לי על זה...
אני מבין אבל זה לא שהמדינה לא ממש מתייחסת לעניים כי היא רעה
שואל השאלה:
המדינה מתחייבת לעניים. יש קצבות לכמעט כ דבר למי שנזקק, דמי קבורה דמי מחייה אפשר לקבל הנחות למסקפיים אפילו. יש עזרה אני שואלת אם לדעתכם התהליך שהמדינה גובה כסף צודקת. אשמח לנימוק
המדינה מתחייבת לעניים. יש קצבות לכמעט כ דבר למי שנזקק, דמי קבורה דמי מחייה אפשר לקבל הנחות למסקפיים אפילו. יש עזרה אני שואלת אם לדעתכם התהליך שהמדינה גובה כסף צודקת. אשמח לנימוק
באותו הנושא: