7 תשובות
גם אני מחכה לזהה
אני גםם
אנונימית
זה היום?
כן, בחמש וחצי בבוקר תסתכל מערבה
וואלה לא, אבל עכשיו ריגשת אותי ;) אשאר ערה
אני מתרגשת ללכת לים מחר
וואי אני גם רוצה לראות
אנונימי