10 תשובות
מישהו המליץ לי על זה אבל אני לא ראיתי
היא נחמדה, יש יותר טובות אם הקטע של ההימורים זה מה שאת רוצה.
אני ממליץ על akagi.
כןןןןןןןןןןןןןן
כן היא מעולה
כן! זה מדהים!
היא סבבה, אבל יש קטעים משעממים
שואל השאלה:
תודה לעונים:)
אגב התחלתי את זה כדי פשוט לנסות בעצמי ולראות אם זה טוב או לא ובנתיים אני באמצע של פרק 3 וזה די מעניין
אם לא ראית שטיינס גייט אז לא אם ראית שטיינס גייט ואנימות יותר טובות מזה פי שתיים וראית הרבה אנימות אז אני מרשה לך אם לא אז תראי שטיינס גייט ג'וג'ו ועוד
שואל השאלה:
אני דיי רק התחלתי עם האנימות
כיאילו התחלתי לפני יותר משנה אבל הפסקתי להרבה זמן והתחלתי שןב השנה אבל אחרי כמה זמן לא ידעתי מה לראות אז שוב הםסקתי וחזרתי לזה לאחרונה ובקיצור אני מחפשת המלצות לאנימות טובות ובנתיים אני רואה מה שאני מכירה
לא כזה נהנתי לראות את זה. אולי בגלל שהזאנר שלי זה יותר מתח והרפתקאות
fay