קניתי באילת מפוט לוקר אולסטארס לבנות, איך לדעת שהם זיוף?
דבר הראשון שזהיתי בהם זה הסוליה שלהם נראת צהובה, ולא לבנה. חשבתי שזה הדגם אבל אחכ ראיתי במגה ספורט סוליה לבנה וגם בכל האתרים אין סוליה צהובה. דבר שני, יש רק שני "חורים" בצד איד בכל נעל. זאת אומרת שיש שני חורים בצד ימין ואין שני חורים בצד שמאל, זה אומר משהו? דבר שלישי, הנעל נראת לבנה נקיה מבפנים אבל היא נראת מלוכלכת מאוד מבפנים למרות שלבשתי אותה רק פעמיים עם גרביים לבנות. האם הן מזויפות?