התחברות
הרשמה
אני רוצה להכין בצק עוגיות אכיל אבל המתכון כתוב לחמם בתנור על 150 עד שהקמח יהיה 75(צריך למדוד עם מד חום)המשך בתיאור..
אבל אין לי מד חום לבישול, מה לעשות? אני יכולה לשים איזה 4 דקות וזהו?
20 באוגוסט 2020, 19:26
מאפים
אפייה
עוגיות
מתכונים
בצק
תשובה אחת
שואל השאלה:
את אומרת מהיגיון או..
ה
הגמל המנשנש לנצח(נאקה)
באותו הנושא:
חבר שלי בצבא ואני רוצה להכין לו עוגיות איזה עוגיות טעימות יש?
אני רוצה להכין עוגיות אבל אין לי חמאה ואני לא מוצאת מתכונים בלי בגוגל מה לעשות?
מישהו ניסה להכין את המתכון לבצק עוגיות של בן אנד ג'ריס?
מה המתכון של הבצק עוגיות בגלידה של בן אנד גריס?
מה המתכון הכי טוב לעוגיות?
יש מתכון לבצק עוגיות אכיל? (כאילו לא אפוי)
מתכוני עוגיות לתבנית סיליקון - אני צריכה מתכונים לעוגיות שמכינים בתבניות הסיליקון האלה תודה!
אני רוצה להכין עוגיות ובמתכון כתוב קמח תופח ויש לי רק קמח חיטה לבן זה בסדר?
נראה לכם שאפשר להכין בצק עוגיות אכיל עם סוכר רגיל במקום סוכר חום?
עוגיות ללא אפייה - אני רוצה להכין עוגיות או עוגה ללא אפייה (התנור מקולקל). יש למישהו מתכון טוב וקל?
רני מתחילה לעבוד ב16 חשבתי להכין עוגיות אמסטרדם משעמם לע וראיתי מתכונים מיותר או לא להכין?