6 תשובות
כמו אווה מקס?
זה סבבה אני עשיתי את זה גם וזה יפה להוציא אותם בקוקו גבוה או בגולגול או סתם ככה נגיד אם חצי קוקו
שואל השאלה:
ואיך לדעת כמה לגזור באורך? שלא יהיה עבה או דק מדי
ואיך לדעת כמה לגזור באורך? שלא יהיה עבה או דק מדי
אנונימית
אני לא יודעת אם את כל כך מתכוונת למי שאני מתכוונת אבל קודם כל את עושה כמו איך שעושים פוני בהתחלה כאילו שביל באמצ לקחת אהשתי חתיכות ולגזוא אם את רוצה בקו ישר אם לא אז תסובבי אשתי החתיכות ביחד כזה וותגזרי ואז יהיה מין דירוג כזה ממליצה לך לעשות את זה יותר רחוק מהאורך המקורי למקרה שלא תחתכי כמו שאת רוצה ויהיה לך מה לתקן (אני אישית עשיתי את האורך בקו הסנטר וזה ארך לי מאז)
מושלם לדעתי אבל תלכי לספר
אנונימית
כן זה ממש חמודד
אבל כדי שלא תתחרטי על זה תתחילי מקצת ואז אם את מרגישה שזה עדיין ארוך מדי/מעט מדי שיער אז תתקני לאט לאט.
טיפ:אל תסובבי את זה בחיים! זה יצא עקום(ולא עקום בצורה יפה) וזה לא יהיה יפה בכלל
אבל כדי שלא תתחרטי על זה תתחילי מקצת ואז אם את מרגישה שזה עדיין ארוך מדי/מעט מדי שיער אז תתקני לאט לאט.
טיפ:אל תסובבי את זה בחיים! זה יצא עקום(ולא עקום בצורה יפה) וזה לא יהיה יפה בכלל
באותו הנושא: