21 תשובות
אהבתי..
פחות התחברתי אבל אולי עליך יראה אחר(:
פחות הטעם שלי
פחות הסגנון שלי
חמודה
אבל לא משהו שאני הייתי לובשת
שואל השאלה:
רגע מי שענתה לי אתן לובשות חצאיות?
אנונימית
אני לא הייתי קונה...
וואי זה יפה ממשש
אני לובשת אבל בסגנון שונה
אני לובשת רק חצאיות קצרות אז היא לא הסגנון שלי אבל היא יפה
אנונימית
שואל השאלה:
וכזאת? רק שלא כזה גבוה כמו בתמונה..
אם כן איזה צבע הכי אהבתן? כי אני תמיד מאלה שלוקחת שחור אין לי ביטחון להרבה צבעים אחרים.
אנונימית
השחורה באמת ממש יפה. וממש מתאימה עם חולצה לבנה
אנונימית
פחות הסגנון חצאיות שאני אוהבת ללבוש
הירוקה מהממת!
שואל השאלה:
מי שאמרה שהיא לא לובשת סגנון כזה של חצאיות אתן בטח לובשות יותר את הגינס לא? או צמודות שחורות
כזה
אנונימית
היא חמודה אבל אני לא לובשת חצאיות אז..
מהממת!! כל אחד והטעם שלו.. היא בייסיק קלאסית כזאת אבל עדיין ממש יפה
חצאית סבבה כזו, נחמדה מאוד
אני שונאת חצאיות בכללי אז תתעלמו חחח