3 תשובות
טוב אחינוו
הנאגאובר אחי זה בבוקר שאתה קם אחרי שאתה שותה שלוקים של פטל ענבים יסחי מת
אתמול שתיתי, הראש שלי מתפוצץ
אני ממש מרגיש על הפנים, נראה לי אחרי לילה נגיד ככה.