8 תשובות
הם יודעים
לא משתפים
לא משתפים
אנונימית
הרבי מלובביץ המליץ לא לעשות בדיקת אולטרסאונד,
מכיוון שאין לעשות בדיקות שאין בהם ממש צורך.
(לא מזמן יצא מחקר שהוכיח קשר בין נזק מוחי לבדיקת אולטרסאונד).
ולכן יש הרבה חבדניקים שלא יודעים מה מין העובר עד הלידה.
מכיוון שאין לעשות בדיקות שאין בהם ממש צורך.
(לא מזמן יצא מחקר שהוכיח קשר בין נזק מוחי לבדיקת אולטרסאונד).
ולכן יש הרבה חבדניקים שלא יודעים מה מין העובר עד הלידה.
וואט ברור שהם יודעים אחרת איך היו יודעים אם זה בן צריך לתכנן לעשות לו ברית מילה ואם זה בת וכו.. זה לא עובד ככה
שואל השאלה:
הבנתי מחברה שחרדים לא יודעים את מין העובר (היא חרדייה)
הבנתי מחברה שחרדים לא יודעים את מין העובר (היא חרדייה)
אנונימית
אני לא יודע ממש איך זה אצל חרדים, אבל אצל דתיים לאומיים אין בעיה עם זה... לפעמים ההורים מעדיפים לשמור בסוד את מין העובר, או בכלל לא לבדוק, אבל ככל הידוע לי לא ממניעים דתיים.
אני מכירה חרדים ותמיד כשאני שואלת אם זה בן או בת הם יודעים אז אני לא יודעת מה חברה שלך אבל סבבה. לפי מה שאני יודעת ברוב הפעמים הם צריכים לדעת כדי לדעת אם להזמין אולם מראש בשביל הברית וכאלה
אני לא יודעת מי זאת החברה ה"חרדית" שלך, אבל בתור חרדית נורמלית בעצמי שמכירה הרבה חרדים אני יכולה להגיד לך שעדיין לא יצא לי לפגוש חרדים כאלה, כנראה שהם ממש נדירים
לא הבנתי, מאיפה הבאת את זה? בטח שהם יודעים אם זה בן או בת לפני הלידה, כמו כולם
באותו הנושא: