5 תשובות
אני סובלת שם
אמאלה כןן
מחכה לטיוליםם
מחכה לטיוליםם
לאא כנל
כן זה נחמד
לא זה לא כיף.. אין לי כוח לטיולים שנתיים, הם מעייפים ובלתי נסבלים.
באותו הנושא: