8 תשובות
את בתולה? (מצטערת אם זה לא בסדר לשאול אני רוצה לעזור)
שואל השאלה:
זה בסדר. כן אני בתולה
אנונימית
אם היה לך לא ממזמן מחזור אולי זה שאריות ויכול להיות גם שנפצעת שם באיזהי דרך בכל מיקרה אם היה הרבה דם אן שאת דואגת כדאי ללכת לרופאת נשים לדעתי זה לא משהו מסוכן
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אולי נפצעת , או שאריות של המחזור
אם את לחוצה לכי לרופאת נשים
ותשטפי טיפה את האזור
זה היה מהחור תחת? (סליחה שאני בוטה)
שואל השאלה:
כן כנראה
אנונימית
זה כנראה פצע או משהו, תשתדלי לא לגעת באיזור ובעוד כמה ימים זה יעבור, שימי אלוורה או משהו כזה.