6 תשובות
בהגדרות של האייפון יש הגדרות אפיי איי די ואז תוסיפי סיסמא
שואל השאלה:
ואחרי זה אני יכולה להוריד אפליקציות?
ואחרי זה אני יכולה להוריד אפליקציות?
בהגדרות של האייפון למעלה את צריכה ליצור שם משתמש וסיסמא ותזכרי אותה אם במקרה תחליפי אייפון
כן אחרי זה תועלי להוריד אפליקציות
כן
^^^ מה שהוא אמר