6 תשובות
בהגדרות של האייפון יש הגדרות אפיי איי די ואז תוסיפי סיסמא
שואל השאלה:
ואחרי זה אני יכולה להוריד אפליקציות?
בהגדרות של האייפון למעלה את צריכה ליצור שם משתמש וסיסמא ותזכרי אותה אם במקרה תחליפי אייפון
כן אחרי זה תועלי להוריד אפליקציות
כן
^^^ מה שהוא אמר