11 תשובות
מדהיםם
וואו.
יפה מאוד קצת חסר עומק אבל יש לזה את הצרם שלו
יא ממש יפה
אוקיי אני לא מבינה ככ באומנות וזה נראה ככ יפה כאילו רואים את ההבועות פנים ואהבתי שזה כזה בעיפרון ציור ממש יפה לדעתי
שואל השאלה:
תודה(:
מה הכוונה בעומק?
תודה(:
מה הכוונה בעומק?
אנונימית
אהבתי!
כמה טיפים קטנים: ההצללות קצת לא רצופות, ממליצה לך לעבוד על זה ככה- לצייר כדור ולהצליל לפי איפה שהחלטת שהאור מגיע. השפתיים טיפה מוזרות בשפה התחתונה אבל יש בזה הרבה חן.
קיצר, את מעולה
כמה טיפים קטנים: ההצללות קצת לא רצופות, ממליצה לך לעבוד על זה ככה- לצייר כדור ולהצליל לפי איפה שהחלטת שהאור מגיע. השפתיים טיפה מוזרות בשפה התחתונה אבל יש בזה הרבה חן.
קיצר, את מעולה
הדעה הכי כנה, יש מקום נורא קטן לשיפור, אבל חוץ מזה מהממם
מגניב
וואוו מוכשרתת
באותו הנושא: