8 תשובות
בטח
כן
עדיף מהוט זה גם יותר נוח וקל לעבור ואם זאת את מהשאלה של הוט ונטפליקס אז לא הבעיות בנטפליקס זה לא בגלל הוט
אנונימי
אין קשר, את יכולה לקנות סטרימר
כן זה לא קשור