7 תשובות
כי יש קטע כזה של ה-"ידיד הגיי", משהו אידיוטי, צודק לגמרי.
לא צריך להתייחס למישהו שונה בגלל הנטייה המינית שלו..
כי הן פקאצות שתומכות בקהילה רק כשיש להן ידיד גיי
בבקשה תתרחק מהבנות האלה
הן הכי גרועות
צודק
נשמע מציק...
יש סטאריוטיפים על כל קבוצה, בינהם על ה"ידיד הגיי" זה מופיע במלא סרטים או ספרים באתרים... לא מציאותי וגם לא ממש מכבד. פשוט תסביר שזה לא מעניין אותך, אם הן ימשיכו אתה יכול להתרחק
יש לי ידיד גיי ובהתחלה כזה התנהגתי איתו רגיל (כל הזמן ידעתי שהוא גיי) ואז ראיתי את האישיות שלו שהוא כזה דיי סטריאוטיפ ופשוט זרמתי איתו. אז אצלי זה דיי הפוך ממה שאתה מתאר חחח :)